Здр колеги,днес установих,че катализатора ми е запушен и мисля да го сваля.Въпросът ми е дали като го сваля и сложа тръба на негово място няма да се прецака нещо или да дава някаква грешка ,не смея да го свалям поради тези причини.Ако има някой опит и знае нещо по въпроса ще съм му благодарен много да напише няколко реда.А и става въпрос за 1.9jtd 105hp
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на катализатор 156
Collapse
X
-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31802
мисля 4е има о6те такива теми
ако наистина е запу6ен го махайsigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
ALFA ROMEO 2.0JTS ex
ALFA ROMEO Crosswagon Q4
Продавам Алфи на части!
-
колега това хуу ма за бензинките и в тази тема има дали ще има повече шум,аз питам дали ще има някакъв проблем ако се махне щото чух преди,че един познат маха на дизеловата си алфа катализатора и не искала да запали,нз дали е така и за това питам ако някой знае да каже със сигурнос...иначе мс за инфото ....Alfa Romeo 156 1.9JTD 105hpsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от adrian07 Покажи съобщениеколега това хуу ма за бензинките и в тази тема има дали ще има повече шум,аз питам дали ще има някакъв проблем ако се махне щото чух преди,че един познат маха на дизеловата си алфа катализатора и не искала да запали,нз дали е така и за това питам ако някой знае да каже със сигурнос...иначе мс за инфото ....sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
ALFA ROMEO 2.0JTS ex
ALFA ROMEO Crosswagon Q4
Продавам Алфи на части!
Comment
-
Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщениеНяма значение бензинка или дизелка е, обаче не слагай просто тръба, а резонансно гърне, което ще помогне ламбдата да не отчита грешки!!!Направо го махай тоя катализатор!!!
4 и 6 от кога са букви, бе?
Какво ви учат в училище?Last edited by търтей; d.m.y г., 10:55.sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
ALFA ROMEO 2.0JTS ex
ALFA ROMEO Crosswagon Q4
Продавам Алфи на части!
Comment
-
Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщениемислех 4е дизела нема ламбда
Comment
-
Ако е запушен катализатора след като го махнеш ще има разлика,но ако е чист не се усеща ефекта при дизела.
Иначе може да го резнеш и на негово място слагаш траба със същия диаметър.
Няма ламбда сонда и няма да има проблем като на бензинките без резонатор.
Comment
-
До колкото знам ще стане малко по шумна и крайното гърне ще замине по-бързо.
Слагането на резонантно гърне не е толкова скъпо. Сервиз Аспо до ЦСКА срещу Дунев ми го смениха за 80 лв. Като ти свалят катализатора можеш да го продадеш после. Има хора които ги изкупуват.Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщениеНяма значение бензинка или дизелка е, обаче не слагай просто тръба, а резонансно гърне, което ще помогне ламбдата да не отчита грешки!!!Направо го махай тоя катализатор!!!
sigpic
SCUDERIA ITALIA
BMW 5-er
BMW 7-er
Fiat GP
Comment
-
Дизела не бил шумен, а нека да е чист дизел без турбо да видим дали не е шумен.... истината е там или поне така съм чел, че турбото заглушава до 70%... иначе по темата... да не би катализатора при 156 2.4ЖТД да е в средното гърне ?
Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox
Comment
-
Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщениеДизела не бил шумен, а нека да е чист дизел без турбо да видим дали не е шумен.... истината е там или поне така съм чел, че турбото заглушава до 70%... иначе по темата... да не би катализатора при 156 2.4ЖТД да е в средното гърне ?
sigpic
SCUDERIA ITALIA
BMW 5-er
BMW 7-er
Fiat GP
Comment
-
Първоначално публикувано от fnt Покажи съобщениеМи Алфа с катализатор да не е турбо дизел не се сещамАlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox
Comment
Comment