Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на катализатор 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на катализатор 156

    Здр колеги,днес установих,че катализатора ми е запушен и мисля да го сваля.Въпросът ми е дали като го сваля и сложа тръба на негово място няма да се прецака нещо или да дава някаква грешка ,не смея да го свалям поради тези причини.Ако има някой опит и знае нещо по въпроса ще съм му благодарен много да напише няколко реда.А и става въпрос за 1.9jtd 105hp
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 105hpsigpic

  • #2
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31802
    мисля 4е има о6те такива теми
    ако наистина е запу6ен го махай
    sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
    ALFA ROMEO 2.0JTS ex
    ALFA ROMEO Crosswagon Q4
    Продавам Алфи на части!

    Comment


    • #3
      колега това хуу ма за бензинките и в тази тема има дали ще има повече шум,аз питам дали ще има някакъв проблем ако се махне щото чух преди,че един познат маха на дизеловата си алфа катализатора и не искала да запали,нз дали е така и за това питам ако някой знае да каже със сигурнос...иначе мс за инфото ....
      Alfa Romeo 156 1.9JTD 105hpsigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от adrian07 Покажи съобщение
        колега това хуу ма за бензинките и в тази тема има дали ще има повече шум,аз питам дали ще има някакъв проблем ако се махне щото чух преди,че един познат маха на дизеловата си алфа катализатора и не искала да запали,нз дали е така и за това питам ако някой знае да каже със сигурнос...иначе мс за инфото ....
        не би трбвало да има проблеми мисля ина4е да е писал някой
        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
        Продавам Алфи на части!

        Comment


        • #5
          Няма значение бензинка или дизелка е, обаче не слагай просто тръба, а резонансно гърне, което ще помогне ламбдата да не отчита грешки!!! Направо го махай тоя катализатор!!!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
            Няма значение бензинка или дизелка е, обаче не слагай просто тръба, а резонансно гърне, което ще помогне ламбдата да не отчита грешки!!! Направо го махай тоя катализатор!!!
            мислех 4е дизела нема ламбда

            4 и 6 от кога са букви, бе?
            Какво ви учат в училище?
            Last edited by търтей; d.m.y г., 10:55.
            sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
            ALFA ROMEO 2.0JTS ex
            ALFA ROMEO Crosswagon Q4
            Продавам Алфи на части!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
              мислех 4е дизела нема ламбда
              Говорех за общия случай, а аз съм с бензинка, и на дизела не знам има ли или не ламбда, иначе на дизела се прави по същия начин, махат катализатора, слагат един резонатор и колегата после тичка с вятъра!!!

              Comment


              • #8
                Ако е запушен катализатора след като го махнеш ще има разлика,но ако е чист не се усеща ефекта при дизела.
                Иначе може да го резнеш и на негово място слагаш траба със същия диаметър.
                Няма ламбда сонда и няма да има проблем като на бензинките без резонатор.
                Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                Comment


                • #9
                  До колкото знам ще стане малко по шумна и крайното гърне ще замине по-бързо.
                  Слагането на резонантно гърне не е толкова скъпо. Сервиз Аспо до ЦСКА срещу Дунев ми го смениха за 80 лв. Като ти свалят катализатора можеш да го продадеш после. Има хора които ги изкупуват.
                  Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                  EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                  EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
                    Няма значение бензинка или дизелка е, обаче не слагай просто тръба, а резонансно гърне, което ще помогне ламбдата да не отчита грешки!!! Направо го махай тоя катализатор!!!
                    Има значение дали е дизел или бензин. Дизела ако го оставиш само с крайно гърне пак няма да стане по шумен. Аз на бившата кола и сложих права тръба и не беше по-шумна .
                    sigpic
                    SCUDERIA ITALIA
                    BMW 5-er
                    BMW 7-er
                    Fiat GP

                    Comment


                    • #11
                      Дизела не става шумен.
                      Едно Ауди което правихме го палихме и карахме без абсолютно никакви ауспуси и все едно си беше с ауспух.Нямаше никакво ръмжене.
                      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                      Comment


                      • #12
                        Дизела не бил шумен, а нека да е чист дизел без турбо да видим дали не е шумен .... истината е там или поне така съм чел, че турбото заглушава до 70%... иначе по темата... да не би катализатора при 156 2.4ЖТД да е в средното гърне ?
                        Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
                          Дизела не бил шумен, а нека да е чист дизел без турбо да видим дали не е шумен .... истината е там или поне така съм чел, че турбото заглушава до 70%... иначе по темата... да не би катализатора при 156 2.4ЖТД да е в средното гърне ?
                          Ми Алфа с катализатор да не е турбо дизел не се сещам
                          sigpic
                          SCUDERIA ITALIA
                          BMW 5-er
                          BMW 7-er
                          Fiat GP

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от fnt Покажи съобщение
                            Ми Алфа с катализатор да не е турбо дизел не се сещам
                            Ах колко си ми остроумен.... исках да кажа, че е правилно да се каже, че при сваляне на катализатора при турбо кола няма промяна в шума... абе остай няма значка...
                            Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                            Comment


                            • #15
                              Няма проблем със свалянето на катализатора, също както и при Фиатите. Но по добре с гърне, а не само с тръба (Типото ми е така).
                              Alfa Romeo 156 1.8 TS 98' + FIAT Marea Weekend 1.9JTD 00' + FIAT Tipo 1.9TD 93'

                              Comment

                              Working...
                              X